ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ایلیا جان

ده ماهگی

1393/6/2 16:54
نویسنده : مامان
613 بازدید
اشتراک گذاری

فردا 3 شهریور ده ماه ایلیا کامل میشه میره تو یازده ماهگی

تو ماه گذشته بردمش آتلیه ازش عکس گرفتم که تو پست بعدی میذارم

ایلیا تازگی ها چهار دست و پا میره ولی زود خسته میشه میافته به سینه خیز ولی بیشتر تمایل داره راه بره، کاشکی زود راه بره منم از بغل کردنش راحت بشم کمر درد گرفتم باهاش، اوضاعی دارم باهاش هیچ وقت فکر نمی کردم یه دستی غذا بپزم ظرف آبکشی کنم البته یه دست که ندارم دو تا هستن چشمک آخه با یکی هم این پسر بدعنق رو بغل میکنم

بدعنقیشم به خاطر دندوناشه آخه عجله داره می خواد زود زود دربیان بهتر حداقل به مدرسه ها نخوره

چند روز که غذا تعطیل فقط شیر شیر نمی دونم برا اول مهر چی کار کنم براش

این روزا مرتب می برمشون پارک تا سرگرم شن

تاب بازی خیلی دوست داره بچه هام هم میذارن ایلیا همش سوار شه  تو تابم خوابش می بره خودمون تاب داریم ولی بابای تنبلش وصلش نمیکنهشاکی

غذا خوردنشم فقط ریخت وپاشه ولی می خواد دست خودش باشه منم که شاکی

یه شبم که من حسابی خسته دوتاشون بازیشون گرفته بود

 واما اصل ماجرا تو ماه گذشته  به خاطر اینکه موهاش خیلی نامرتب بودن تصمیم گرفتم با ماشین کچلش کنم کلی گریه گرد

و همچنان برنامه پارک بردن آیناز و ایلیا یک روز در میون ادامه داره ولی خدایش روحیه دو تاشون کلی بهتر شده

این دو تا عکس پایین رو آیناز گلی از داداشش گرفته چه فیلمی دارن با هم

پسندها (1)

نظرات (4)

فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 17:51
سلام نااازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه لطفا
نی نی عکس
4 شهریور 93 16:28
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
سحرمامی آرتین
5 شهریور 93 13:56
خاله جونی 10 ماهگیت مبارک. پیش ماهم بیا.
زهرا مامان شایان کوچولو
8 شهریور 93 0:02
سلام.وای پسری و کچل کردین؟چه خوب که میبرینشون پارک.من اصلا طاقت گرما ندارم.از وقتی هوا گرمه همش تو خونه هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا جان می باشد