ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ایلیا جان

شش ماهگی

1393/2/21 10:00
نویسنده : مامان
440 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دیر وب ایلیا رو آپدیت کردم مقصرم خودشه که همش باید در خدمتش باشم این روزا خیلی بیقراره آخه مرواریداش شدن 4 تا ولی خیلی اذیته همش بغلمه

 3 اردیبهشت به همراه آجی آیناز بهداشت رفتیم  وزن و قدت  گرفت خدا رو شکر خوب بود واکسنت رو زد تا دو روز تب داشتی خیلی اذیت شدی

6 اردیبهشت مرخصی  مامانی تموم شد 3 تایی با هم مدرسه رفتیم ولی چون هفته آخر مدرسه بود مدیر گفت فقط برا مراقبتها بیام

1 هفته هم رفتیم اندیمشک خونه مامان جون تا من بتونم برم دندونپزشکی دندونام رو درست کنم

 از چهارشنبه تب کردی دکترم بردمت

دیروز عصری از شوش اومدیم اهواز داغ داغ بودی مثل تنور قطره  استامینفون رو هم بالا می آوردی

مجبور شدیم برات شیاف بذاریم از ساعت 8 تا 11 گریه کردی تا سرپا بغلم خوابیدی دیگه 6 ساعتی 1 بار قطره بهت میدم غذا هم که اصلا نمی خوری فقط شیر اسهالم که داری خلاصه لپات آب شدن عزیزم تا سر پامی خوابی الانم سر پام خوابوندمت

این عکسا مال قبل مریضی ایلیاست

پارک رفتیم که آجی آیناز بازی کنه منم نگاه

اینم روش جدید خوابیدنش البته همیشه حواسم هست زودم درستش میکنم

اینم ایلیای تب کرده من لپاش گل انداخته از تب ولی سبک شد عزیزم


 

پسندها (1)

نظرات (4)

سحرمامان آرتین
21 اردیبهشت 93 18:46
Nazeee che akshau khosh male ♡♥Booooooooooooooooooooooooooooos♥♡
سحرمامی آرتین
29 اردیبهشت 93 11:10
آپم.خواستی بیا.
رضا
13 خرداد 93 16:18
عنگ
داداش ابوالفضل
13 خرداد 93 17:35
خوابیدنش رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا جان می باشد